Deze lessen leer je wanneer je een strandtent opent in het hoogseizoen

4 redenen waarom de Japanse keuken zo populair is én blijft

Hoe maak je als traditioneel café meer omzet door food?

Foodconcepten met ballen

The Green House als inspiratiebron voor circulariteit

Zo verzorg je als ondernemer je eigen marketing

Home

Welkom op Foodbrigade. Hét online platform dat jou zakelijk inspireert, zodat je nóg beter wordt in je vak én business. Hier vind je interviews, blogs, trendreports en video’s over de onderwerpen waar jij als horecaspecialist in geïnteresseerd bent. Foodbrigade is niet voor niets het hart en hoofd van de horeca. Wil je op de hoogte blijven van nieuws en updates? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief!

Wil je deze boodschap voortaan niet meer zien? Klik dan rechtsboven in het kruisje. 

advertentie
Medellín Secret (h)eerlijke koffie
Meer lezen

In korte tijd stampte Remi Oerlemans samen met zijn team een evenementenbureau uit de grond van internationale allure. Lees hoe hij zijn bedrijf én horecazaak bouwde.

Het begon met een Food & Beverage. Vervolgens kwam daar een hotelfunctie bij. En nog altijd blijft Stravinsky veranderen. Een interview met Sjoerd Brok over kruisbestuiving en de noodzaak om gasten te blijven verrassen.

Peter Lute, bekend als jurylid van Masterchef en eigenaar 4 van horecazaken, heeft zijn marketingbureau gedag gezegd en het heft eigen hand genomen. Van social media tot advertenties, alles doet hij nu zelf. Hoe hij dit doet, lees je hier.