Chef-kok Laurent Smallegange wil de beste zijn. 'Dan hoef je niet te vechten met je concurrent' Bekijk nieuwsbrief online
laurent smallegange
‘Gasten moeten op kwaliteit afkomen, niet op acties’

Laurent Smallegange, chef-kok van het Zeeuwse sterrestaurant Spetters, wil maar één ding en dat is de kwaliteit hooghouden. ‘Als jij laat zien dat je de beste bent, dan hoef je niet te vechten met de concurrent.’ En dan zijn dus ook acties onnodig.

Lees meer
winkelbezoek
Blurring is booming: horeca in retaillocaties zijn een succes

Retail heeft het zwaar. Dat geldt ook voor landelijke lifestyleketen Rivièra Maison die te kampen heeft (gehad) met een terugloop van het aantal bezoekers. De oplossing: horeca in de nieuwe store in Arnhem. Met het RM Café geven zij gehoor aan de ‘blurring trend’ die nog steeds onderwerp van gesprek is in beide branches.

Lees meer
alt text here
Drie unieke manieren van gastenloyaliteit

Een creditcard van de zaak, een sms-alert waarmee de ijssalon nieuwe smaken deelt en een stapkaart in de kroeg. Horecagelegenheden staan altijd voor de uitdaging om gasten aan hun zaak te binden. Inspiratie nodig over hoe andere zaken dit doen? Wij zochten 3 unieke manieren van gastenloyaliteit voor je op!

Lees meer
Ook te lezen op Foodbrigade.nl
Afmelden Sligro op Facebook  Sligro op Linkedin  Sligro op Twitter  Sligro op Youtube  Sligro op Instagram  Sligro Logo
Je krijgt deze e-mail omdat je je hiervoor hebt aangemeld op Foodbrigade.nl.