Wat paid advertisement van Facebook kan betekenen voor jouw restaurant Bekijk nieuwsbrief online
Hoe moet een horecaondernemer zichzelf uitbetalen?

Hoe kijken horeca-experts aan tegen het revolutionaire visrestaurant Pesca, dat medio maart open gaat in Amsterdam? We vroegen Roeland Reinders, serieel entrepreneur, wat hij ervan vindt dat de Pesca-ondernemers zichzelf niet op de payroll zetten.

Lees meer
Hoe krijg je jouw restaurant vol met paid advertisement van Facebook?

Je wilt jouw restaurantbezoek een boost geven. Dat kan door een advertentie in de krant te plaatsen, maar Facebook is meer van deze tijd. Hoeveel moet dat kosten? En hoe werkt dat?

Lees meer
alt text here
Hoe Proeflokaal Goesting biertjes van €102 per flesje verkoopt

De ‘natte horeca’ heeft het zwaar, maar Proeflokaal Goesting merkt daar weinig van. Eigenaar Gijs: ‘Wanneer we om twee uur open gaan op zondag, staan de gasten om tien voor twee al voor de deur.’

Lees meer
Ook te lezen op Foodbrigade.nl
Afmelden Sligro op Facebook  Sligro op Linkedin  Sligro op Twitter  Sligro op Youtube  Sligro op Instagram  Sligro Logo
Je krijgt deze e-mail omdat je je hiervoor hebt aangemeld op Foodbrigade.nl.